Drugi egzamin odbędzie się po 5 kolejce na torze lidera 3 ligi. Zawodnicy zgłoszeni po raz pierwszy wystąpią w zawodach ze skillem równym 1, natomiast zawodnicy, którzy nie zdali pierwszego egzaminu, wystąpią ze skillem 2.
2 egzamin na licencję żużlową - lista startowa: 1. Maciej Smajdor (Chrzanów) - 2 2. Bartosz Bornmann (Krotoszyn) - 1 3. Kacper Job (Nowa Sól) - 2 4. Jakub Nowak (Gostyń) - 1 5. Mateusz Kozanecki (Krotoszyn) - 2 6. - 7. Mikołaj Szmyt (Chrzanów) - 1 8. Dominik Górny (Gostyń) - 2 9. - 10. Stanisław Hutyra (Krotoszyn) - 1 11. - 12. Karol Czaplewski (Sanok) - 1 13. Marcin Kowalczyk (Gostyń) - 1 14. Artur Boguski (Sanok) - 2 15. Paweł Druet (Chrzanów) - 2 16. Mateusz Ćwok (Sanok) - 2
Możliwe zgłoszenia: 0 - Sanok, Świecie, Krotoszyn, Chrzanów, Gostyń. 2 - Nowa Sól, Legnica, Wejherowo, Tarnowskie Góry, Nowy Sącz, Inowrocław, Mikołów. 3 - wszystkie niewymienione wyżej kluby.
Skille przyznane po zawodach są takie same, jak po poprzednim egzaminie, tj: msc. - skill 1. - 2,50 (3) 2. - 2,50 (3) 3. - 2,50 (3) 4. - 2,00 (2) 5. - 1,95 (2) 6. - 1,90 (2) 7. - 1,85 (2) 8. - 1,80 (2) 9. - 1,75 (2) 10. - 1,70 (2) 11. - 1,65 (2) 12. - 1,60 (2) 13. - 1,55 (2) 14. - 1,50 (2) 15. - 1,45 (2) 16. - 1,40 (2) Egzamin zdają tylko ci zawodnicy, którzy ukończą wszystkie swoje biegi. Tak więc skill przyznaje się również tylko im, więc np. gdyby egzamin zdali zawodnicy z miejsc 1-8 i z miejsca 15, zawodnik z miejsca 15 otrzyma skill "numer" 9 (1,75).
|
Mikołów, 2 egzamin na licencję żużlową
1. (17) Andrzej Małocha 13 (2,3,2,3,3) 2. (14) Artur Boguski 11 (3,2,3,3,ns) - kontuzjowany 3. (15) Paweł Druet 10 (2,w,2,3,3) 4. (4) Jakub Nowak 8 (3,t,2,d,3) 5. (8) Dominik Górny 8 (3,u,t,3,2) 6. (12) Karol Czaplewski 7 (3,1,u,2,1) 7. (9) Adam Michałek 6 (u,1,1,1,3) 8. (6) Oliwier Ellwadt 5 (d,u,d,2,3) 9. (16) Mateusz Ćwok 5 (t,3,w,d,2) 10. (18) Fryderyk Skopowski 5 (u,u,3,2,u) 11. (2) Bartosz Bornmann 5 (2,1,t,2,t) 12. (13) Marcin Kowalczyk 5 (1,2,t,t,2) 13. (1) Maciej Smajdor 4 (u,3,u,w,1) 14. (10) Stanisław Hutyra 4 (w,t,1,3,w) 15. (3) Kacper Job 3 (d,3,ns,ns,ns) - kontuzjowany 16. (5) Mateusz Kozanecki 2 (2,d,w,w,w) - kontuzjowany 17. (11) Hubert Zalewicz 2 (w,2,w,d,t) 18. (7) Mikołaj Szmyt 0 (u,t,ns,ns,ns) - kontuzjowany
Bieg po biegu: 1. GÓRNY (72.03), Kozanecki, Ellwadt (d), Szmyt (u) 2. CZAPLEWSKI (72.12), Małocha, Hutyra (w/u), Michałek (u) (Zalewicz - w2) 3. BOGUSKI (71.75), Druet, Kowalczyk, Skopowski (u) (Ćwok - t) 4. NOWAK (71.06), Bornmann, Job (d), Smajdor (u) 5. SMAJDOR (71.76), Kowalczyk, Michałek, Kozanecki (d) 6. MAŁOCHA (71.49), Boguski, Bornmann, Ellwadt (u) (Hutyra - t) 7. JOB (72.52), Zalewicz, Druet (w/u), Skopowski (u) (Szmyt - t) 8. ĆWOK (71.01), Małocha, Czaplewski, Górny (u) (Nowak - t) 9. SKOPOWSKI (71.51), Zalewicz (w/u), Ellwadt (d), Smajdor (u) (Ćwok - w2) 10. MAŁOCHA (72.06), Druet, Kozanecki (w/u), Czaplewski (u) (Bornmann - t) 11. BOGUSKI (72.14), Skopowski, Michałek, Job (ns) (Górny - t) 12. MAŁOCHA (72.62), Nowak, Hutyra, Szmyt (ns) (Kowalczyk - t) 13. BOGUSKI (72.26), Czaplewski, Smajdor (w/u), Szmyt (ns) 14. GÓRNY (72.26), Bornmann, Zalewicz (d), Skopowski (u) (Kowalczyk - t) 15. HUTYRA (71.10), Kozanecki (w/u), Ćwok (d), Job (ns) 16. DRUET (71.38), Ellwadt, Michałek, Nowak (d) 17. DRUET (71.86), Górny, Smajdor, Hutyra (w/u) 18. MICHAŁEK (72.33), Ćwok, Bornmann (t), Szmyt (ns) 19. ELLWADT (71.33), Kowalczyk, Czaplewski, Job (ns) 20. NOWAK (72.68), Kozanecki (w/u), Zalewicz (t), Boguski (u/ns)
NCD: Ćwok - 71.01 sek. w VIII biegu
Z powodu, cytując za komisją licencyjną, "niezłego rozpierdolu", licencję żużlową uzyskało czworo zawodników: Andrzej Małocha (Mikołów), Paweł Druet (Chrzanów), Karol Czaplewski (Sanok) i Adam Michałek (Pabianice). Zawodnicy zostaną dodani do kadr swoich klubów z odpowiednimi skillami. Małocha otrzyma skill "4", zamiast odpowiadającego pierwszemu miejscu skillowi "3", z powodu posiadania wielkiego talentu (czyt. jako jedyny potrafił utrzymać się na motorze przez 20 okrążeń). Z tej okazji zmieniają się też zasady przyznawania licencji na przyszłość: aby zawodnik otrzymał licencję, musi "czysto" ukończyć minimum 75% swoich wyścigów i nie mieć kontuzji na koniec zawodów.
|